Monday 10 September 2018

BEAUTY WITH ESTEE BEAUTY SKINCARE


Serlahkan lah kecantikanmu bersama produk ESTEE BEAUTY yang dapat memberikan kulit wajah yang lebih cantik secara sihat, berseri & awet muda.Saya juga menyediakan Kelas penjagaan kulit & kelas FACIAL .. Hubungi saya BEAUTY ESTHETICIAN ( Mdm. Ainie)


Image result for kulit jerawat


DALAM HANYA 3 HARI, PENAMPILAN KULIT YANG MUDAH DISERANG AKNE AKAN DIPERELOK..😍


MOISTURIZER  & NIGHT CREAM for AcneProne Skin RM75

  •  mengatasi kecelaan sedia ada dan membantu mencegah bakal letusan kulit dengan mengelupas kulit secara lembut
PIMPLES & ACNE Cleanser for Acne-Prone Skin RM18
  •  membantu mengurangkan minyak berlebihan dan menghalang kulit mati permukaan daripada terkumpul di dalam pori.
CLARIFYING OI; CONTROL Serum for AcneProne Skin RM69
  • membantu mengawal minyak yang mungkin menyebabkan jerawat. Ia juga membantu mengurangkan penampakan pori dan kilat muka.

FAEDAH PRODUK & PERAKUAN;

Dirumus dengan  Vitamin C & Vitamin E, produk ini menembusi pori untuk membersihkan minyak dan daki terperangkap, membantu membersihkan kecelaan akne dan mengawal minyak berlebihan. Semua produk ini mengandungi bahan botani seperti 
GOJI BERRY'S, ARBUTIN & KOJIC ACID, 

 Pimple & Acne Cleanser for Acne-Prone Skin ialah formula ringan yang memastikan kulit mati di permukaan tidak terkumpul di dalam pori serta membantu menanggalkan minyak berlebihan. Ia cepat bertukar kepada busa lembut dan dibilas bersih tanpa meninggalkan sisa, menjadikan kulit bersih, segar dan sedia untuk langkah seterusnya.

Clarifying Oil Control Serum for Acne-Prone Skin ialah serum lut cahaya, lembut bak sutera yang membantu mengawal minyak yang menyebabkan jerawat. Ia cepat meresap dan membantu mengecilkan pori serta mengurangkan kilat muka. Ia dirumus untuk disapu pada seluruh muka, kecuali di kawasan mata.

Moisturizer & Night Cream for Acne-Prone Skin mengatasi kecelaan dan membantu mengurangkan bakal letusan kulit. Krim yang sangat berkesan ini cepat meresap dan tidak meninggalkan sisa. Ia dirumus untuk dipakai pada kecelaan berasingan, bukannya disapu pada seluruh muka.

Image result for kulit jerawat









No comments:

Post a Comment