Tuesday 14 August 2018

Dermaplaning. . . 

Antara Rawatan Favorite Client. No downtime dan result instant yg sangat best! 

So sesuai sangat untuk yg ada Dinner/Event/Wedding atau apa2 Majlis, nak cepat, kulit nampak bersih dan glowing, make up pon tak perlu tebal sekilo dah . . 

Boleh pilih sama ada Rawatan Stand Alone atau Combo . .. ..😍 

Siapa yg sesuai lakukan rawatan ini ?

 ▪️Kulit kusam ▪️Tona kulit tidak sekata ▪️Kasar dan berminyak ▪️Nak pergi Event/Wedding/Majlis ▪️Nak result Instant tapi no downtime .. .. 

😮Apa anda dapat untuk Rawatan ini ?

 ▪️Kulit yg lebih bersih dan sihat ▪️Lembut dan halus ▪️Tiada lagi sel kulit mati dan bulu facial halus ▪️Tona kulit sekata ▪️Kulit lebih Glowing ▪️Hilangkan masalah kulit kusam ▪️Kulit tidak lagi berminyak . 

Procedure rawatan  Dermaplaning sgt Exclusive dan banyak benefit yg baik utk kulit . . Jadi dapatkan Rawatan anda sekarang . Satu sesi RM69 . 


Image result for dermaplane berita

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Feedback Client . 
Dermaplaning & Mesotherapy  . . . 

Suami dan Isteri Gembira serta puas hati dgn Result Treatment . Dua Treatment ini dapat membantu kulit yg lebih sihat, bersih dan glowing tanpa ada ‘downtime’

 Mesotherapy 

 ▪️Kulit Glowing ▪️Kulit lebih bersih dan lembut ▪️Parut Pudar ▪️Jerawat aktif Mati ▪️Sekatakan Warna Kulit ▪️Vitamin pada kulit ▪️Pori2 semakin Mengecil .. 

Dermaplaning

 ▪️Rawatan 2 dalam 1 ▪️Membuang sel kulit mati dan facial hair ▪️Kulit lebih lembut dan halus ▪️Kulit yg lebih bersih dan sihat ▪️Tona kulit sekata ▪️Kulit lebih Glowing ▪️Hilangkan masalah kulit kusam ▪️Kulit tidak lagi berminyak ▪️Penyerapan produk selepas rawatan menjadi lebih baik dan 3x ganda lebih menyerap . . . 

Whatsapp 018-2722702  untuk konsultasi percuma dan info lebih lanjut mengenai rawatan .



Yes...!!! lelaki pon buat Treatment . Lelaki skrg pon dah pandai jaga muka lebih dari kaum Wanita . . Buat Rawatan Muka bukan berteraskan untuk kelihatan cantik sahaja, tetapi lebih kepada keyakinan diri.

 Penampilan yang lebih baik dan juga kesihatan . . . Client lelaki kita ni buat rawatan sebab nak kulit licin dan sihat katanya. Dia ambil 2p session . . . Jadi kaum2 wanita di luar sana tak rasa tercabar ke? Yg paling penting kulit sihat. Bukan cantik sahaja . . . Skrg Ns Aesthetic Beauty Centre Muar ada lagi  Promo utk MID-YEAR 2018. 

Jadi cepat2 Whatsapp kami di 018-2722702 utk book slot anda . . . 💁

No comments:

Post a Comment