Tuesday 18 September 2018

Serabut dengan masalah jeragat yang makin bertambah? Muka pula makin kusam?




#Siapa lagi yang mahu saya bantu untuk atasi masalah JERAGAT DEGIL, KUSAM tanpa kesan sampingan & perubahan secara semulajadi? <<<
.
.NAK TAHU ?


Mengikut kajian pakar dermatologi, wanita yang mengalami masalah jeragat, kusam lebih cepat nampak TUA & 7 tahun lebih tua berbanding yang tidak mempunyai masalah jeragat & kusam ! 
.
Image result for jeragat


MESTI STRESS KAN ? Sangka kan kedut dan garis halus yang buat kulit tua dari usia, tapi masalah JERAGAT dan KUSAM pun boleh buat kulit nampak  lagi tua dari usia !
.
Rimas setiap kali nak keluar perlu berbedak tepek tebal-tebal, tapi tu pun nak cover masalah sahaja, jeragat & kusam TAK HILANG pun ! Nak share gambar dalam media sosial pun MALU.….Penat juga dah cuba macam-macam, dari mahal ke murah, semuanya sama sahaja, tiada perubahan, lagi teruk ada lah, jeragat bertambah, bintik kecil tompok besar semua ada,  

...........muka pula makin kusam, gelap, kulit pun dah rasa NIPIS sebab dah pakai macam-macam yang ada merkuri, hidrokuinon. Kulit tak boleh kena panas cahaya matahari sikit, lagilah bertambah teruk, Serabut tengok masalah kulit muka sendiri…  ๐Ÿ˜ฆ


Adakah Puan sedang mengalami masalah yang sama seperti situasi di atas?


JIKA “Ya”,
.Biar kami yang bantu Puan untuk atasi masalah Puan yang sudah sekian lama tidak selesai,  sebab kami ada jalan penyelesaiannya, jadikannya rutin untuk permulaan rawatan sahaja.
..


3 CARA MUDAH ATASI MASALAH JERAGAT & KUSAM :

1. Jangan lupa PAKAI SUNBLOCK setiap kali keluar rumah, sebab cahaya matahari antara faktor terbesar masalah jeragat, kulit kusam. Ini yang kami syorkan PERFECTION DAY CREAM yang mampu melindungi kulit, menutup masalah jeragat, mencegah serta merawat masalah muka waktu siang.
.

2. MELEMBAP pun penting, kulit yang lebih lembap lebih cepat hilang jeragatnya & cerah sebab kulit yang berada dalam keadaan lembap lebih banyak dan senang nutrient produk menyerap ke dalam kulit. 
Gunakan YOUNIQUE & PORE MINIMISING SERUM sebelum pakai sunblock dan boleh juga sebelum tidur..3. BUANG SEL KULIT MATI...??!!

 Mengapa perlunya buang sel kulit mati ? Sebab semakin meningkat usia, semakin perlahan proses penghasilan sel-sel kulit baru, buang sel kulit mati penting untuk lebih cepat hilangkan jeragat dan mencerah. Apa yang kami syorkan ialah gunakan EXFOLIATING GEL sapu seluruh wajah & urut secara memutar sehingga tanggal segala kulit-kulit mati dan kotoran yg melekat di kulit wajah terutama ditempat jeragat 
.

.
Mengapa 3 cara di atas TERBUKTI BERKESAN ? Puan boleh lihat testimoni-testimoni yang berjaya seperti di bawah,
      
TETAPI…
3 SEBAB perlunya Rawatan Aesthetic Beauty Facial & Estee Beauty skincare untuk atasi masalah JERAGAT & KUSAM sebenarnya adalah kerana :

  1. Puan tak perlu risau akan kesan sampingan lama-lama pakai atau berhenti pakai sebab bebas bahan kimia bahaya, bukan memutih sehingga hilang warna asal kulit yang boleh buat kulit makin nipis.
  2. Puan akan alami perubahan seawal 15 hari, jeragat akan pudar/ hilang, kulit lebih cerah. 
  3. Kulit Puan akan jadi lebih lembap & anjal, amalkan dan jelas boleh nampak garis halus & kedutan berkurangan, lebih awet muda.
SATU LAGI FAKTA yang ( kami sudah mempunyai 21 tahun pengalaman dalam menjual memberi nasihat produk ) TAK RAMAI yang ada masalah JERAGAT & KUSAM tahu pun !


>>> Elakkan pakai barang kilo atau yang boleh memutih sehingga hilang warna asal kulit sebab kulit anda akan berisiko naik jeragat dan hangus muka, MENGAPA ? sebab menggunakan produk yang bahaya menyebabkan sel-sel pelindung kulit semulajadi berkurangan, meningkatkan risiko cahaya matahari mengaktifkan lagi melanin yang menyebabkan penghasilan jeragat.


Setakat ini, dah 5573 orang yang pakai ESTEE Beauty๐Ÿ˜ .
.
.
ESTEE Beauty bukan saja selesaikan masalah seperti Jeragat & Kusam.
.
.
๐Ÿค—Tapi kami siap bagi diskaun tinggi sehingga jimat 25% ! & ada FREE GIFT kepada siapa yang cuba minimum walaupun satu set!
.
.
๐Ÿ‘‰BELI tak sampai 5 SET pun diskaun sampai 25%! 

  CEPAT-CEPAT WHATSAPP jika Puan inginkan harga promosi. 
CEPAT BERTINDAK – CEPATLAH NAMPAK HASILNYA!
.
.
Berminat nak cuba?

Whatsapp/ SMS/ Call sahaja saya di sini,  mdm.Ainie): Atau klik sini terus๐Ÿ‘‰:www.wasap.my/60182722702
.
Untuk pembelian secara online ( transfer online, kami juga terima bayaran melalui Transfer on9 ke akaun: 151418165796

*Disklaimer : Kandungan website ini adalah untuk tujuan informasi dan bukan untuk menggantikan sebarang nasihat perubatan. Dapatkan nasihat doktor jika ada sebarang pertanyaan berkenaan kondisi perubatan atau kesihatan .
Testimoni-testimoni  yang menggunakan skincare ESTEE Beauty yang kami sertakan adalah benar. Hasil individu mungkin berbeza mengikut jenis & masalah kulit, umur, sejarah penggunaan skincare dan juga cara penggunaan produk.

No comments:

Post a Comment