Monday 22 January 2018


Pilihlah Produk Pemutih Wajah Yang Bagus & Selamat

Image result for produk cerah kulit muka


Sebagai wanita tentu sahaja anda teringin untuk memiliki kulit wajah yang putih dan nampak ‘fresh’. Anda pasti juga tercari-cari produk pemutih wajah yang mampu membuatkan kulit anda nampak lebih cerah, namun anda diingatkan supaya lebih berhati hati dalam membuat pilihan.
Kini, produk pemutih wajah cukup mudah boleh anda peroleh, dari harga yang cukup murah sampailah harga yang mahal. Semuanya ada di pasaran, jadi sebab itulah anda perlu lebih teliti ketika memilih produk pemutih wajah ini. Pastikan anda mengetahui kandungan yang terdapat di dalamnya, dan jangan biarkan zat kimia berbahaya merosakkan wajah anda. Apatah lagi kebanyakan produk pemutih wajah ini mengandungi bahan berbahaya seperti merkuri yang boleh membuatkan kulit menjadi rosak, kering, berjerawat sehingga mengalami kanser kulit.
Efek Buruk Buat Kulit
Produk pemutih wajah yang bagus sudah pasti tidak akan memberikan efek buruk pada kulit ketika anda menggunakannya.Pada awal penggunaan produk pemutih wajah yang berbahaya, kulit wajah anda nampak kemerahan, kulit mengelupas sehingga proses pemutihan menjadi lebih cepat, kulit terus menjadi nipis dan mudah membengkak yang mana akhirnya membawa kepada kanser kulit.
Anda perlu tahu, proses pemutihan kulit yang cepat dengan cara pengelupasan bukanlah cara terbaik untuk membuat warna kulit menjadi lebih putih.Kulit yang mengelupas yang menjadi nipis itulah yang akan mendatangkan pelbagai masalah kulit yang membahayakan kecantikan kulit wajah anda. Malahan, pemakaian produk pemutih wajah yang berbahaya ini juga akan membuatkan kulit wajah anda menjadi biru kehitaman.
Selain bakal berhadapan dengan kanser kulit, jika ‘termakan’ ia akan merosakkan buah pinggang dan sistem penghadaman.Efek buruk penggunaan produk pemutih wajah ini akan kelihatan lebih jelas jika dipakai secara berterusan dalam tempoh waktu yang lama.
Untuk menghindari produk pemutih wajah berbahaya  ini, lebih baik anda beralih pada penggunaan pemutih wajah dari produk yang berkandungan natural. Cara pemutih wajah  ini menggunakan bahan-bahan semulajadi dengan nutrisi tinggi yang sememangnya diperlukan oleh wajah anda.

Berikut adalah rahsia memutihkan wajah secara semulajadi:

Untuk dapatkan maklumat lanjut berkaitan produk
ESTEE BEAUTY SKINCARE 
sila whatsapp ke
www.wasap.my/060182722702

No comments:

Post a Comment