Monday 2 February 2015

Kesan Buruk RESDUNG Jika TIDAK DIRAWAT



D’RESDUNG HERBAL CANDLING/ROKOK RESDUNG untuk “Rawatan Kecantikan”

Selain bidang rawatan resdung tradisional, ia juga amat berkesan mencantikkan wajah. Seperti yang dinyatakan, bahan ini mengeluarkan wap panas yang boleh membunuh PARASIT DEMODEX dan bakteria-bakteria di sekitaran wajah. Prosesnya berlaku begini:

·         Apabila wap panas (sebenarnya suam, tak sakit pun) di se'merata'kan ke atas wajah, ia seperti memberi senaman kepada urat-uratan di dalaman.
                                                                           
·         Tindakan ini akan membuatkan peredaran darah aktif, seolah-olah ia di'kejut'kan.

·         Mana-mana saluran yang tersekat, akan clear. Saluran yang tersekat, akan mengakibatkan jerawat.

TIGA perkara ini hasilnya: kulit menjadi tegang, sihat dan berseri.

Untuk kulit rosak (berjerawat): inilah cara terbaik memberi senaman pada muka tanpa perlu menggunakan tangan / jari atau komponen seperti jarum yang berisiko mengakibatkan jangkitan. Kini anda tahu D’RESDUNG HERBAL CANDLING bukan semata-mata bagi merawat penyakit RESDUNG, tetapi turut sama bertindak memberikan rawatan kesegaran, kecantikan pada wajah. Bahannya tiada mengandungi apa-apa bahan kimia atau asid yang boleh memberi kesan mudarat kepada para penggunanya. Bayangkanlah kalau anda mengamalkan rawatan ini seminggu dua kali secara berterusan. Parasit2 Demodex dan bakteria-bakteria yang ada pada wajah dapat dicuci serta dihapuskan. Ia turut mampu menanggalkan daki-daki di muka.

Ringkasannya; ia salah satu petua awet muda terbaik yang ada.

Info: Anda boleh lakukan teknik rawatan D’RESDUNG HERBAL CANDLING ini bila-bila masa saja anda mahu. Tiada kesan negatif di setiap kali buat. Malahan, lebih rajin amal, lebih tegang dan berseri kulit jadinya. Sebab banyak kuman mati. Kuman-kuman inilah penyebab utama kerosakan dan wajah kusam.Kesan rawatan rokok resdung ini adalah serta-merta!


No comments:

Post a Comment