Saturday 10 May 2014

TERAPI SPA Di Ns Aesthetics Beauty centre Muar




TERAPI SPA


Satu-satu nya Terapi Spa yang mampu merawat hampir semua penyakit di dunia ini, InsyaAllah. Diiktiraf oleh doktor di seluruh dunia sebagai peralatan perubatan.

Mandian Spa ini mampu melancarkan perjalanan darah ke tahap yang paling cemerlang. Merawat serta menguatkan tulang dalam badan. Kerana segala penyakit berpunca daripada darah dan tulang. Sila kunjungi kami untuk mencuba sendiri mandian yang menakjubkan ini.

Mesin SPA Mudah Alih ini, telah menerima 7 pengiktirafan dunia & melepasi tahap piawaian Asia & Eropah. Antaranya CSA, CE, DNV, NISOH, IEC, FDA dan mendapat sokongan perlindungan insuran bernilai 1juta USD dari AIG. Selain selamat (100%) digunakan & tiada kesan sampingan, peralatan ini telah diiktiraf sebagai peralatan perubatan hospital yang cemerlang di lima(5) buah hospital Thailand.

Di Malaysia, trend global ini baru bermula malah masih di peringkat permulaan & ramai yang tidak sedar tentang kehadirannya.

Lima Manfaat menggunakan Spa Terapi NS BEAUTY

1. Haba dalaman rasai panas menyenangkan dari far-infra-red menusuk haba ke dalam tubuh anda, memanaskan tulang dan organ dalaman yang meningkatkan pengaliran darah.

2. Urutan seluruh badan mengurut 320 titik utama akupunktur seluruh tubuh. 5 minit mandian setara dengan 1 jam urutan profesional. Gelombang supersonik memberi anda lebih kurang 1127 urutan per saat seluruh tubuh.

3. Pembersihan mendalam. 

Kulit merupakan organ terbesar tubuh dan paru-paru ialah yang kedua. Benarkan gelombang ultrasonik membesihkan pora dan kulit tanpa dikasari gosokan sabun.

4. Kesan Senaman.

Ujian prestasi dijalankan oleh Dr Pulket PhD:Penukaran haba dihitung ialah 1158 k/cal dalam masa 10 minit dalam SPA = 3.5km larian. Bersenam sambil menikmati kesantaian SPA. Inilah mesin untuk orang sibuk atau yang malas bersenam atau yang kurang upaya.

5. Mengurus badan, kecantikan dan bentuk badan.

Rasailah badan anda diurut oleh gelombang ultrasonik dan nanion meusuk ke dalam kulit dan menggalakkan sel. Kulit menjadi lebih mantap dan licin. Selepas menggunakan Spa ini selama 15 minit badan anda membakar 300 hingga 400 kalori. Satu kaedah untuk mendapat kulit yang lebih berseri dan tubuh langsing.

Ada 7 jenis minyak esensial yang dirumus khas untuk kegunaan bersama alat spa. Minyak ini mempunyai sifat aromaterapi dan penyerapan ke dalam kulit yang baik.

Diantara pesakit-pesakit kami yang mempunyai masalah jerawat yang kronik. Dengan menggunakan produk NS D' Resdung SKINCARE yang merupakan PELOPOR PERTAMA rawatan resdung di Malaysia yg menggabungkan rawatan secara tradisional dan moden dengan rangkaian produk khas untuk rawatan kulit yang bermasalah, khususnya resdung.

PM kami segera untuk merawat resdung anda!!! 012-9712576



No comments:

Post a Comment